اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

همسرکشی با سلاح گرم در ورامین/قاتل و مقتول از اتباع بودند

ورامین- دادستان عمومی و انقلاب ورامین از تیراندازی و قتل همسر توسط شوهرش خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ورامین، علیرضا شمس دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، بعد از ظهر چهارشنبه در خصوص جزئیات تیراندازی به یک خانم در مقابل دادسرای ورامین گفت: حوالی ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت، در پی شکایت خانمی از همسرش که هر دو فرد از اتباع خارجی بودند، پرونده‌ای تحت عنوان ایراد ضرب و جرح عمدی و توهین، در دادسرای ورامین تشکیل شد.

وی افزود: این نفرات در جریان تحقیقات اولیه در روند رسیدگی، در دادسرا حاضر شده بودند که پس از خروج از دادسرا و در مقابل اداره برق، همسر این خانم با استفاده از سلاح گرم، اقدام به تیراندازی به شاکی این پرونده کرده که متأسفانه منجر به قتل این خانم شده است.

دادستان ورامین گفت: متهم بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شده است، در حال حاضر مأموران در حال شناسایی محل اختفای متهم هستند و طبق گزارشات دریافت شده فرد ضارب در یکی از شهرهای اطراف محل وقوع جرم مخفی شده و با استفاده از سلاح اقدام به قتل فرد دیگری از اتباع همان کشور کرده است.

شمس تاکید کرد: موضوع و انگیزه‌های ناشی از این جرایم در پرونده کاملاً خانوادگی است و برای دستگیری سریع متهم دستورات ویژه‌ای به عوامل انتظامی صادر شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.