شهر فردوسیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی در شهریار

َشهریار- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از شناسایی و پلمب کارگاه بسته بندی روغن صنعتی تقلبی و دستگیری چهار متهم خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ “پیمان فتاحی” چهارشنبه گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مخفیانه روغن صنعتی و بسته بندی در کارگاهی در “فردوسیه”شهریار، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: پس از تحقیقات اولیه و اطمینان از فعالیت مجرمانه، ماموران کلانتری ۲۰ فردوسیه، با هماهنگی مقام قضائی، کارگاه مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در بازدید از محل کارگاه، ۳۰ هزار لیتر روغن صنعتی تقلبی در بشکه های ۲۲۰ لیتری، گالن های ۲۰ لیتری و قوطی یک لیتری کشف شد و کارشناسان اداره اصناف، ارزش کالای کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تعداد ۵ هزار عدد برچسب برای چاپ روی قوطی ها و عرضه به بازار نیز کشف و در این عملیات پلیس چهار نفر دستگیر شدند و با هماهنگی مرجع قضائی، کارگاه پلمب شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس از آنان درخواست کرد: هرگونه فعالیت مجرمانه را با تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.