اخبار شهر تهراناخباردر استان

۱۸۱۰ مشاور املاک غیرمجاز در تهران پلمب شد

تهران- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پلمب و تعطیلی یکهزار و ۸۱۰ واحد مشاور املاک غیرمجاز از آغاز طرح ساماندهی مشاورین املاک تا کنون خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، حسین جنتی در این باره اظهار داشت: از ابتدای خرداد ماه سال جاری و شروع طرح ساماندهی مشاوران املاک غیرمجاز با هدف تثبیت و کنترل قیمت مسکن و بازار اجاره در استان تهران با قدرت و شدت و با انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه، تعزیرات و اماکن و فرمانداری‌های استان وارد عمل شدیم.

وی افزود: امروز پس از هشت ماه و نیم از آغاز طرح موفق به پلمب یکهزار و ۸۱۰ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز شده‌ایم.

جنتی ادامه داد: در استان تهران ۲۸ هزار واحد صنفی مشاور بنگاه املاک موجود است که از این میزان پنج هزار واحد غیرمجاز هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در هشت ماه گذشته ۱۲ هزار و ۸۹۰ بازرسی انجام شده که البته تمام گروه های بازرسی ما در استان فعال هستند.

جنتی میزان جرایم دریافت شده از بنگاه‌ها را ۸۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی ما صفر کردن تعداد بنگاه‌های غیرمجاز تا پایان سال جاری است.

وی یادآور شد: دریافت جواز صنفی کسب و کار طی یک هفته از طریق درگاه ملی مجوزها امکانپذیر است و متعجم که بسیاری از بنگاه‌ها هنوز در مقابل گرفتن جواز کسب صنفی مقاومت می‌کنند، که این مسئله مهمترین مورد در بازرسی‌ها بوده و در صورت نداشتن پروانه کسب واحد صنفی بنگاه املاک پلمب خواهد شد.

منبع:ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.