اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

پیشرفت ۴۵ درصدی احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی واوان

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از پیشرفت ۴۵ درصدی احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی واوان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از روند احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی و احداث دو چاه تأمین آب شرب واوان که با همراهی عرفانی نسب مدیر کل آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران انجام شد اظهار داشت: پیگیری‌های مستمر جهت تأمین آب شرب مناطق شهری و روستایی شهرستان در ماه‌های پیش رو و ایام اوج مصرف در حال انجام است.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی واوان گفت: در این بازدید تاکید شد تا با توجه به تأمین اعتبار تکمیل این پروژه، تا شهریور ماه شاهد بهره برداری از آن باشیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه حفر دو چاه آب شرب نیز برای تأمین آب شرب منطقه واوان در حال انجام است، افزود: با تکمیل این دو چاه که اعتبار یکی از آنها از محل مصوبات سفر رئیس جمهور تأمین شده ۳۵ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب واوان افزوده خواهد شد.

حبیبی همچنین به پیگیری صورت گرفته جهت رفع معضل قطعی آب شرب یکی از مجتمع‌های واوان که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی نیز انعکاس یافته بود گفت: مدیر آبفای واوان‌ماموریت یافت با پیگیری ویژه در اسرع‌وقت اقدامات لازم را جهت رفع کامل این قطعی آب که در برخی ساعات شبانه روز صورت می‌گیرد را انجام داده و گزارش این اقدامات را به اطلاع ساکنان مردم برساند.

فرماندار اسلامشهر در پایان از مردم اسلامشهر درخواست کرد تا با مصرف بهینه آب در ایام اوج مصرف همراهی لازم را داشته باشند تا شاهد قطعی و یا افت فشار آب شرب در شهرستان نباشیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.