اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار

فرماندار ویژه شهرستان شهریار از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ساخت بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام خمینی(ره) شهریار خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه، شهرستان‌های همجوار نیز از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار

یه گزارش شجرنیوز از شهریار، امیرعباس شفیع‌زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار، با اشاره به سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران در اواخر فروردین سال‌جاری اظهار داشت: پروژه نیمه تمام بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار توجه رئیس جمهور را به خود جلب و از آن بازدید صورت گرفت و در جریان علت تأخیر در اجرا و بهره برداری از آن قرار گرفت.

وی افزود: بازدید رئیس جمهور از پروژه نیمه تمام بیمارستان شهریار باعث شد تا یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به غرب استان تهران، تسریع در عملیات عمرانی بیمارستان 313 تخت‌خوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار و لزوم تکمیل آن تا پایان سال 1401 باشد.

فرماندار شهریار با بیان نتایج مثبت پیگیری، بازدید و جلسات مستمر مسئولین استانی و شهرستانی در پیشرفت پروژه بیمارستان عنوان کرد: پیگیری، بازدیدها و جلسات مستمر فرماندار و بخشدار مرکزی با مجریان و ناظران پروژه بیمارستان شهریار به صورت منظم سبب شد تا با تخصیص 250 میلیارد تومان به این پروژه، میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان تاکنون به حدود 90 درصد برسد که با شتاب ادامه دارد.

شفیع زاده در ادامه گفت: خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان آغاز شده است و بخش مهمی از انشعابات و تجهیزات سنگین تأسیسات از قبیل پست‌های گاز، برق، تابلوهای برق، کنسول‌های بیمارستانی، درب‌های ضدحریق، درب‌های اتوماتیک، ترانسفورماتورها و بسیاری از تجهیزات مورد نیاز که حدود 40 درصد از کل تجهیزات را شامل می‌شود خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تمامی بخش‌های جراحی در این بیمارستان پیش‌بینی شده است ابراز داشت: آموزش پزشکی از مسائل مهمی است که با پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان شهریار با بیان اینکه بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) چهارمین بیمارستان این شهرستان است گفت: شهرستان‌های همجوار از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند خواهند شد.

شفیع‌زاده در پایان به بهره‌برداری از کلینیک تخصصی در همجواری این بیمارستان خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره برداری از بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار و اضافه شدن تعداد 313 تخت بیمارستانی به تخت‌های موجود وضعیت موجود شهرستان به ازای هر یک هزار نفر 9 دهم درصد تخت فعال خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.