اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

کشف و ضبط شیرآلات قاچاق در صباشهر به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان از کشف و ضبط ۲۱ هزار قلم انواع شیرآلات و لوله قاچاق در انبار بزرگ "صباشهر" شهریار خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف و ضبط شیرآلات قاچاق در صباشهر به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال

به گزارش شجرنیوز، سردار کیوان ظهیری با اشاره به کشف مقادیری شیرآلات قاچاق از یک انبار، اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی در “صباشهر” شهریار اقدام به دپو و نگهداری کالاهای خارجی از نوع شیرآلات صنعتی می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی و هماهنگی قضایی، مأموران انتظامی به محل اعزام شده و در بازرسی از آنجا مشخص شد سه باب سوله مملو از انواع شیرآلات صنعتی نو و مستعمل خارجی در محل وجود داشته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در ادامه اسناد و مدارکی در خصوص قاچاق نبودن کالا ارائه نشد و برابر هماهنگی قضایی صورت گرفته با اداره تعزیرات حکومتی، هر سه انبار پلمب شد.

وی بیان کرد: مالک کالا شناسایی و پس از احضار و تحقیقات از وی، پرونده قضایی تشکیل شده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهریار ارسال شد و برابر هماهنگی قضایی، تمامی کالاها جمع‌آوری و در اختیار سازمان اموال تملیکی تهران قرار گرفت.

ظهیری با اشاره به تحویل 21 هزار قلم کالا انواع شیرآلات و لوله به سازمان اموال تملیکی، خاطرنشان کرد: کارشناسان امر، ارزش کالاهای مکشوفه را 500 میلیارد ریال برآورد کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.