اخبارخبر مهمدر استان

کشف ۲۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از اتاق‌خواب قاچاقچیان در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در سعیدآباد باغستان و کشف ۲۵۹ کیلوگرم حشیش از داخل اتاق‌خواب آن‌ها خبر داد.

کشف ۲۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از اتاق‌خواب قاچاقچیان در شهریار

به گزارش شجرنیوز از شهریار و به نقل از پایگاه پلیس ، سردار کیوان ظهیری با اشاره به کشف با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، روز گذشته، 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و از آن‌ها 25 کیلو تریاک و 11 کیلوگرم حشیش کشف شد که پرونده آن‌ها در مرجع قضائی در شهرستان شهریار مفتوح و در حال رسیدگی است.

وی افزود: با تشدید اقدامات پلیسی و بازجویی صورت گرفته از قاچاقچیان دستگیر شده، سرباند اصلی قاچاق مواد مخدر شناسایی و تحت اقدامات مراقبتی و رصد اطلاعاتی مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: سرباند اصلی قاچاق مواد مخدر که قصد داشت با همکاری برادر خود، حجم بالایی مواد مخدر را به منزلی در سعیدآباد باغستان انتقال دهد در عملیاتی از سوی مأموران انتظامی دستگیر شد.

 ظهیری تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از داخل اتاق‌خواب قاچاقچی مواد مخدر، 270 بسته حشیش یک کیلویی در مجموع 259 کیلو و 300 گرم کشف شد.

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: قاچاقچیان به همراه مواد مخدر مکشوفه و یک دستگاه خودروی سواری توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.