اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

مشکل صنفی جمعی از کارکنان پالایشگاه نفت تهران حل و فصل شد

مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران گفت: تجمع کوچک کارکنان پالایشگاه نفت تهران مربوط به گفت و گوی صنفی کارکنان و پیمانکاران بود و در کوتاه ترین زمان ممکن با حضور روسای مربوطه رسیدگی و برطرف شد.

مشکل صنفی جمعی از کارکنان پالایشگاه نفت تهران حل و فصل شد

به گزارش شجرنیوز، شاکر خفایی، با اشاره به انتشار فیلمی از تجمع کارکنان پالایشگاه در فضای مجازی اظهار داشت: جمعی کوچک از کارکنان پالایشگاه تشکیل شده بود که مربوط به گفت‌وگوهای صنفی بود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و حل‌وفصل شد.

وی افزود: در فیلم منتشر شده مشخص است که تعداد افراد بسیار کم و هیچ گونه اغتشاش یا اعتراض گسترده‌ای در پالایشگاه صورت نگرفته و نیز در حال حاضر فضای پالایشگاه آرام و فعالیت دامه دارد.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران در ادامه گفت: روسای مربوطه به منظور رسیدگی به مطالبه کارکنان که ناشی از تفاوت در نحوه پرداخت “حبه” به کارکنان رسمی و پیمانکاری بود، بلافاصله در محل حاضر شده و موضوع مورد اعتراض با گفت و گو و شفاف سازی از عدم تضییع حقوق کارکنان پیمانکاری برطرف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان پالایشگاه نفت تهران به صورت شبانه روز همواره برای تولید فرآورده های نفتی در تلاش هستند و هیچ موضوعی تولید در پالایشگاه و خدمات رسانی به مردم را متوقف نخواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.