اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

کشف ۵۰ کیلوگرم فرآورده غیربهداشتی در قرچک

قرچک- سرپرست اداره دامپزشکی قرچک از اجرای طرح شبانه برخورد با اغذیه فروشی‌های نامتعارف در این شهرستان خبر داد و گفت: طی بازرسی های انجام شده ۵۰ کیلوگرم فرآورده غیربهداشتی کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، سید محمد خلیلی سرپرست اداره دامپزشکی این شهرستان، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح شبانه برخورد با اغذیه فروشی‌های نامتعارف در قرچک خبر داد. خلیلی با تاکید بر تأمین سلامت شهروندان عزیز و جلوگیری از عرضه دل و جگر و سایر فرآورده‌های خام دامی در ساعات پایانی شب توسط دست فروشان و فروشندگان دوره گرد در معابر عمومی افزود: کارشناسان این اداره در قالب اکیپ مشترک نظارتی با شبکه بهداشت و درمان و مأمورین شهرداری بازدیدهایی دارند.

وی عنوان داشت: طبق بازرسی‌های انجام شده که به صورت شبانه از سطح شهرستان انجام شده ضمن برخور با اغذیه فروشی‌های نامتعارف شبانه، حدود ۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های غیر بهداشتی را کشف و معدوم سازی شد.

سرپرست اداره دامپزشکی قرچک در پایان از همشهریان گرامی درخواست تا از خرید فرآورده‌های پروتئینی و آلایش دامی از فروشندگان دوره گرد و خیابانی خودداری نموده و هرگونه موارد غیر بهداشتی را با شماره تماس ۳۶۱۵۳۴۰۰ متعلق به اداره دامپزشکی شهرستان قرچک در میان بگذارند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.