اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

معاون استاندار: تداخلات حریم اسلامشهر با شهرداری تهران تعیین تکلیف می‌شود

اسلامشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف تداخلات حریم شهرستان اسلامشهر با شهرداری های مناطق تهران تاکید کرد و گفت: جلسه ای ویژه در استانداری به فوریت برای این امر تشکیل می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران روز دوشنبه پس از بازدید از طرح های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: روند اجرای طرح های عمرانی اسلامشهر مثبت است و حمایت ها و پشتیبانی های لازم از سوی استانداری تهران برای تکمیل پروژه های زیرساختی این شهرستان انجام می شود.

وی همچنین در خصوص مسائل و مشکلات تعاونی های مسکن مشکل دار اسلامشهر نیز گفت: در جلسه ای با حضور مدیران ذیربط استانی و شهرستانی موضوعات مربوط به این تعاونی ها بررسی و تصمیم لازم برای رفع مشکلات آنها اتخاذ می شود.

فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه تداخلات حریم شهرستان با مناطق مختلف تهران مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: عدم رسیدگی به این موضوع مهم و راهبردی که بیش از دو دهه بلاتکلیف است باعث توقف بازنگری طرح های جامع شهرها شده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات متعدد با حضور کارشناسان هر سه بخش شهرستان طرح پیشنهادی اسلامشهر برای تعیین تکلیف تداخلات حریم شهرستان آماده شده است، افزود: با برطرف شدن این چالش مهم، بسیاری از گره ها و اختلافات که زمینه ساز بروز تخلف نیز شده رفع خواهد شد.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای دو طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در مجموع۹۷ هزار نفر در شهرستان برای دریافت مسکن ثبت نام کردند که در نهایت ۵۷۰۰ نفر حائز شرایط اعلام شدند، ادامه داد: پروژه ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن با پیشرفت ۵۰ تا ۸۰درصدی واحدها در واوان در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز پروژه شهید همت با ۲۷۵۰ واحد مسکونی در عدل آباد در مرحله انتخاب پیمانکار است، گفت: رفع مسائل مربوط به هفت تعاونی مسکن مشکل دار شهرستان که بعضاً بیش از پنج سال است بلاتکلیف مانده و تعداد قابل توجهی از مردم را نیز درگیر خودش کرده می تواند در امر تولید مسکن در شهرستان با مشارکت تعاونی ها و مردم موثر باشد.

فرماندار اسلامشهر همچنین به تشریح اقدامات انجام شده در سال گذشته در حوزه بهسازی و ایمن سازی راههای شهرستان و روان سازی ترافیک درون شهری پرداخت و خواستار حمایت بیش از پیش استانداری تهران از اجرای سایر طرح های شهرستان در این حوزه شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.