اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

گاز ۲۲ واحد پرمصرف در شهرقدس قطع شد/ صدور اخطاریه به ۱۳ واحد پرمصرف خانگی

رییس اداره گاز شهرستان قدس از قطع گاز ۵ واحد رنگرزی، ۴ واحد قطعات خودرو ، ۳ واحد ذوب فلزات و ۱۰ واحد شن و ماسه و آسفالت خبر داد و گفت: به ۱۳ واحد خانگی که مصرف خارج از عرف داشتند، اخطاریه صادر شد.

گاز ۲۲ واحد پرمصرف در شهرقدس قطع شد/ صدور اخطاریه به ۱۳ واحد پرمصرف خانگی

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، مسعود نیک‌بختیان رییس اداره گاز شهرستان قدس اظهار کرد: از اوایل دی‌ماه بازرسی‌ها به منظور کنترل مصرف گاز انجام شد و از واحدهای شن و ماسه و ساخت آسفالت و موارد پرمصرف بازدید شد.

وی گفت: به ۴۲ مورد محدودیت اعلام شد تا این واحدها اگر ۵۰ درصد مصرف گاز را کاهش دهند اجازه استفاده دارند ولی اگر در بازدیدهای روزانه و قرائت کنتور مصرف بالاتر داشتند، اخطاریه صادر شد و در صورت ادامه مصرف بالا گاز آنها قطع خواهد شد که در این خصوص با ۳ مورد مواجه شدیم اما به قطعی نرسید.

رییس اداره گاز شهرستان قدس افزود: طی هفته گذشته تعداد ۵ واحد‌ رنگرزی، ۴ واحد تولیدی قطعات خودرو و ۳ مورد سایر موارد مانند ذوب آلومینیوم و فلزات و ۱۰ واحد شن و آسفالت بوده که همچنان قطع است و به مدار برنگشته و واحد‌های تولید موادغذایی و دارویی خارج از لیست قرار دارد.

وی ادامه داد: واحدهایی مانند نفت پارس و بهمن خودرو با کاهش ۵۰ درصدی در حال استفاده از گاز هستند و برای ۱۳ مورد خانگی که خارج از عرف مصرف داشتند اخطاریه داده شد تا در میزان مصرف صرفه‌جویی داشته باشند.

نیک‌بختیان با بیان اینکه کنترل ۱۳ واحد ریخته‌گری در دستور کار بوده و برای آنها نیز جهت رعایت مصرف بهینه اخطار صادر شده گفت: درصورت رعایت نکردن میزان مصرف گاز قطع این بخش از مشترکین نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه موتورخانه‌های مدارس خاموش شده و ادارت دولتی نیز تا امروز خاموش بوده‌اند گفت: در برخی مدارس قدیمی گاز کلاس‌ها و سرایداری متصل هستند و گازهای مدارس تاحدی رایگان است و بخش سرایداری به صورت خانگی است و باید بهای آن را پرداخت کنند ولی مدارس قدیمی به یک کنتور متصل هستند و این موضوع به آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شد تا تفکیک لازم صورت گیرد اما با این حال در این دوره گاز بخش سرایداری‌ قطع نشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.