اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

۴ ساعت تلاش برای رفع انسداد کانال زیرزمینی اسلامشهر از زباله

با تلاش۴ ساعته پرسنل خدمات شهری شهرداری اسلامشهر گرفتگی کانال زیرزمینی محور اصلی شهر در عمق ۷متری بدون حفاری برطرف شد.

۴ ساعت تلاش برای رفع انسداد کانال زیرزمینی اسلامشهر از زباله

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، در یک اتفاق تکراری و عدم توجه شهروندان به موضوع انباشت زباله و ظروف یکبار مصرف در انهار شهر، کانال زیر زمینی حدفاصل خیابان کاشانی تا خیابان مطهری دچار انسداد و گرفتگی شد و مانع از عبور فاضلاب شهر گردید.

این کانال که در عمق هفت متری زمین قرار دارد یکی از پرحجم ترین کانالهای شهری محسوب می شود که تقریباً هر سال به دلیل عدم رعایت شهروندان دچار گرفتگی و انسداد شده و مشکلاتی را برای شهر بوجود می آورد.

شامگاه ۵شنبه هشتم دی ماه پرسنل زحمت کش و پرتلاش خدمات شهری شهرداری اسلامشهر در ۴ ساعت تلاش بی وقفه و با همکاری پرسنل سازمان آتش نشانی و دیگر واحدهای تابعه شهرداری توانستند بدون ایجاد حفاری در این محور از شهر، گرفتگی کانال را برطرف کنند.

در کنار اقدامات رفت و روب معابر سطح شهر و لایروبی انهار سرپوشیده شهری، یکی از خطرناک ترین عملیات های حوزه خدمات شهری، عملیات رفع گرفتگی کانال های سرپوشیده با حجم بالای فاضلاب بدون حفاری است چراکه باز شدن ناگهانی کانال و حجم بالای آب ذخیره شده در پشت مسیر گرفتگی آب، می تواند جان کارگران در کانال را به خطر بیندازد.

مسوولان شهری از شهروندان تقاضا کردند درجهت رعایت حال خدمتگزاران مردم در شهرداری و جلوگیری از خطرات جانی، از ریختن انواع زباله ها در انهار و کانالهای سرپوشیده شهری خودداری کنند و با ریختن زباله های خود در باکسهای زباله در همه معابر و کوچه ها و خیابانهای شهری پرسنل خدمات شهری را در حفظ و نگهداری شهری پاکیزه یاری ‌کنند.

بطور میانگین با تلاش بی وقفه و شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمتکش خدمات شهری اسلامشهر از انهار و جوی های سطح منطقه بالغ بر ۱۵تن انواع زباله بویژه ظروف یکبار مصرف و دیگر زباله های شهری جمع آوری و تخلیه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.