اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

۵۰ بانوی زندانی تهران آزاد شدند/مرخصی ۴۳۱ نفر از زندانیان

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ۵۰ بانوی زندانی تهران به مناسبت روز زن آزاد شدند و همچنین ۴۳۱ نفر از زندانیان بانو نیز مرخصی گرفتند.

۵۰ بانوی زندانی تهران آزاد شدند/مرخصی ۴۳۱ نفر از زندانیان

به گزارش شجرنیوز، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه در راستای تحکیم بنیان خانواده این بانوان زندانی استان تهران با اخذ تأمین مناسب، به مدت یک هفته مرخصی تشویقی گرفتند، گفت: در همین راستا و به دلیل سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شده که برای آزادی ۵۰ نفر از مادران زندانی تخصیص یافته است.

دادستان تهران گفت: این مبلغ در جشن گلریزان که با همکاری شورای حل اختلاف ویژه امور زندانیان استان تهران، اداره کل زندان‌های استان تهران و مشارکت شهرداری منطقه ۵، در سالن آمفی‌تئاتر میدان آزادی جشن گلریزان برگزار شده است، جمع آوری شد.

وی افزود: ۲۵۰ سبد کالا، توسط خیرین صلح یاران شورای حل اختلاف ویژه زندانیان استان تهران و مرکز مراقبت بعد از خروج اداره کل زندان‌های استان تهران بین خانم‌های سرپرست خانوار و نیازمند زندانی توزیع شد.

صالحی اظهار کرد: استفاده از عفو و سایر نهادهای ارفاقی برای زندانیان در دستور کار قرار گرفته و توسط معاونت امور زندان‌های دادستانی در حال پیگیری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.