اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

آمادگی ۱۰۰ پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ملارد

ملارد- مدیرآموزش و پرورش ملارد از آمادگی ۱۰۰ پایگاه فعالیت‌های تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، سعید تیموری راد مدیرآموزش و پرورش ملارد صبح یکشنبه گفت: برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان با شعار «تربیت بدون توقف» در ۱۰۰ پایگاه در شهرستان ملارد از هفته اول تیرماه آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اجرای فعالیت‌های اردویی با نشاط و معنوی و توجه ویژه به مسائل تربیتی و پرورشی در برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان، اذعان کرد: در این راستا بسته‌های اردویی زیارتی و سیاحتی متنوعی برای دانش آموزان با استفاده از ظرفیت‌های بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، هلال احمر، مساجد، پایگاه‌های بسیج و همکاری ادارات شهرستان با حمایت و تاکید فرماندار و ائمه جمعه، طراحی و برنامه ریزی شده است.

تیموری راد با اشاره به اینکه امسال دهه کرامت و ماه محرم در تابستان قرار گرفته است گفت: برگزاری مراسم جشن عید غدیر، مراسم «احلی من العسل» و اجتماع نوجوانان عاشورایی در امامزاده‌های این شهرستان از جمله برنامه‌های دیگر پایگاه‌های تابستانی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: همچنین برنامه‌های آموزش قرآن ویژه آموزگاران ابتدایی با عنوان طرح ارتقا و اردوهای معرفتی و زیارتی قم و جمکران نیز برای همکاران فرهنگی پیش بینی شده است. لازم به ذکر است افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی شهرستان ملارد، هفته اول تیرماه در سالن دومیدانی شهیدان مظفر برگزار خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.