اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

اجرای طرح‌های گسترده‌ی ابفای غرب استان تهران

مدیرعامل شرکت ابفای غرب استان تهران ازاجرای طرح‌های مختلف برای اتصال اب‌های سطحی تصفیه شده به شبکه اب شرب خبر داد.

اجرای طرح‌های گسترده‌ی ابفای غرب استان تهران

به گزارش شجرنیوز، مهدی سلیم نیا با اشاره به وجود ۳۵۲ حلقه چاه و ۱۴۷ مخزن برای تامین اب شرب شهروندان غرب استان تهران گفت: با کاهش سطح اب‌های زیرزمینی و قطع سر ریز اب سد کرج، با مشکلات و محدودیت‌های ابی مواجه هستیم.

وی با اشاره به تمهیداتی برای تامین کمبود اب شرب افزود: مجوز اتصال به اب‌های سطحی از اب استان تهران گرفته شده است تا با اجرای طرح‌های مختلف و تزریق ان به شبکه اب شهری بتوانیم شهر‌های قدس، شهریار، ملارد، شاهد شهر و باغستان را از اب‌های سطحی تصفیه شده بهره‌مند کنیم.

مدیر عامل اب و فاضلاب شهر‌ها و شهرک‌های غرب استان تهران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی شهرقدس با ۴ و نیم کیلومتر خط اجرا، هم اکنون ۸۰ درصد یشرفت فیزیکی دارد گفت: این طرح تا یک ماه اینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه برای شهر باغستان نیز ۵ و نیم کیلومتر شبکه اجرا شده است افزود: اتصال اب شرب شهرباغستان نیز، تا ۱۵ روز اینده انجام خواهد شد.

سلیم نیا همچنین از اقدامات برای اجرای یک خط ۱۳ کیلومتری برای شهر‌های شاهد شهر، صباشهر، فردوسیه و وحیدیه خبر داد و افزود: مجوز‌های اجرای این طرح اخذ شده و مناقصه خرید لوله هم انجام شده که عملیات اجرای ان هم بزودی اغاز خواهد شد.

مدیرعامل ابفای غرب استان تهران ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این طرح‌ها تا حدودی از مشکلات کمبود اب شرب شهر‌های غرب استان تهران، کاسته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.