اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

اجرای طرح حمایت از فرزندآوری در روستاهای قرچک

بخشدار مرکزی قرچک از اجرای طرح حمایت از فرزندآوری در روستاهای این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح حمایت از فرزندآوری در روستاهای قرچک

به گزارش شجرنیوز از قرچک، مجید قیصرپناه بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به دغدغه‌های موجود در خصوص جلوگیری از پیش روی به سوی جمعیت سالمند، در اقدامی ویژه برای اولین بار در کشور در سطح روستاهای شهرستان قرچک به خانواده‌هایی که از سال جاری صاحب فرزند دوقلو شوند مبلغ ۳۰ میلیون ریال هدیه اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: فرزندآوری و تربیت نسلی شایسته یکی از وظایف زوجین است و بنابر آموزه‌های اسلامی فرزندآوری امری ضروری است و آثار و برکات فراوانی برای خانواده و جامعه دارد.

بخشدار مرکزی قرچک افزود: اهمیت فرزندآوری و نگرانی‌ها از گسترش جمعیت سالمندی موجب شد تا اقدامات گوناگونی در این زمینه برنامه ریزی و اجرایی گردد و در اخیراً دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قرچک نیز با گذراندن مصوبه‌ای اقدام به اجرای طرح تشویقی ویژه خانواده‌های روستایی در قرچک کرده اند.

وی اذعان داشت: همچنین مقرر شده در ادامه این طرح در آینده به خانواده‌هایی که صاحب یک فرزند بشوند نیز مبلغ ۱۰ میلیون ریال از سوی دهیاری‌های این شهرستان به اهالی روستاهای بخش مرکزی اهدا شود.

بخشدار مرکزی قرچک تصریح کرد: همچنین طرح تشویقی ویژه کارکنان بخشداری و دهیاری‌های تابعه در خصوص ترویج امر ازدواج و فرزندآوری نیز در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.