اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

بازدید محسن رضایی از غرفه‌های ‌محرومیت‌زدایی در بهارستان

بهارستان- دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نباید از نیروی انسانی و مردمی در حل مشکلات غافل شد و باید محوریت مردمی را در حوزه‌های مختلف نوآوری، مشارکت و توانمندساز استفاده کرد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، محسن رضایی روز جمعه در حاشیه بازدید از غرفه‌های توانمندسازی و محرومیت‌زدایی به مناسبت عید غدیر خم در بهارستان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی جزو اساس نظام اسلامی است اظهار داشت: مردم این مرز و بوم معجزه آفرین هستند که انقلاب اسلامی را به ارمغان آورده و در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ارتش بعثتی عراق مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه ساواک، ارتش و ژاندارمری ایران در پیش از انقلاب در دنیا مقتدر بود افزود: مردم با رأی و نظر خود باعث تغییر حکومت در ایران شده و انقلاب اسلامی را با قدرت مردمی روی کار آوردند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه مسیری که در دفاع مقدس توسط مسئولین پیش رفت پس از دوران جنگ‌ از نیروی ویژه یعنی مردم غفلت شده است گفت: نباید از نیروی انسانی و مردمی در حل مشکلات غافل شد و باید محوریت مردمی را در حوزه‌های مختلف نوآوری، مشارکت و توانمندساز استفاده کرد.

رضایی با تأکید بر اجرای نهضت توانمندسازی در حوزه اقتصادی و اجتماعی ابراز داشت: با دسته‌بندی مشکلات شهرستان بهارستان می‌توان مشکلات شهرک‌های صنعتی را در شورای عالی سران و مجلس حل کرد.

وی تصریح کرد: اگر برادری، صمیمیت و اخلاق در حل مشکلات نباشد نمی‌توان بر مشکلات فائق آمد و مردم جمهوری اسلامی به‌خوبی نشان داده‌اند که پای‌کار نظام هستند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های کم برخوردار با درایت مسئولین ذی‌ربط پیگیری شود و ستاد توانمندسازی و تحولات اجتماعی از جمله نهادهای است که این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد.

گفتنی است ستاد توانمندسازی و تحول اجتماعی غرفه‌های مختلفی در حوزه آموزش، مهندسی، اشتغال خانگی، مشاوره حقوقی و دینی، فرهنگی، جوانان، فنی و حرفه‌ای در بهارستان به مناسبت عید سعید غدیر خم برپا شده بود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.