شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

برگزاری رزمایش فرهنگی دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید دفاع مقدس در اسلامشهر

اسلامشهر- همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس رزمایش فرهنگی دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید دفاع مقدس توسط مسئولان و مدیران اسلامشهر با حضور و سخنرانی فرماندار شهرستان در سالن کوثر سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، در این مراسم که امام جمعه، رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر نیز حضور داشتند، حسین حبیبی فرماندار این شهرستان در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت مان را مدیون شهدای سرافرازمان هستیم.

وی تصریح کرد: اگر می بینیم رئیس جمهور محبوب کشورمان باصلابت و با اقتدار در مجمع عمومی سازمان ملل به سخنرانی پرداخته و ضمن تبیین اصیل ترین مبانی انقلاب و اسلام، سیاست های ظالمانه آمریکایی ها را آن هم در سالگرد جنگ ترکیبی به چالش می کشد همه اینها حاصل خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای مظلوم مدافع امنیت است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس مقاومتی پرهزینه و سخت را تجربه کرد، افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شهید گرانقدر، ۳۲۰ هزار جانباز، ۴۳ هزار آزاده سرافراز و صدها هزار رزمنده ایستادگی و جانفشانی کردند تا ایران اسلامی حفظ شود.

وی خطاب به مسئولان و مدیران حاضر در این مراسم گفت: برای میز ریاست و جایگاهی که به ما رسیده هزینه های فراوان صرف شده و اگر مسئولی در ایفای وظیفه کوتاهی کند در درجه نخست به خانواده معظم شهدا جفا کرده است.

برگزاری رزمایش فرهنگی دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید دفاع مقدس در اسلامشهر

گفتنی است پس از پایان این مراسم مدیران حاضر در این رزمایش طبق برنامه ریزی صورت گرفته جهت دیدار با خانواده معظم ۴۰۰ شهید دفاع مقدس به منازل آنها عزیمت داشتند.

همچنین فرماندار شهرستان نیز با همراهی حجه الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) و امین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار با خانواده شهید «عبداله رضایی» دیدار و از مادر این شهید گرانقدر عیادت به عمل آوردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.