اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

حکم تخلیه اداره صمت شهرستان بهارستان صادر شد

بهارستان- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهارستان گفت: رئیس اتاق اصناف این شهرستان حکم تخلیه اداره صمت مستقر در ساختمان اصناف را اخذ کرده است.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، رضا مصلحی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، ضمن تأیید اخذ حکم تخلیه این اداره از ساختمان اصناف اظهار داشت: رئیس اتاق اصناف حکم تخلیه اداره صمت مستقر در طبقه چهارم اتاق اصناف را اخذ کرده است.

وی افزود: زمین اتاق اصناف توسط شهرداری واگذار شده ‌و در واگذار نامه ذکر شده ‌که این زمین جهت ساخت ساختمان اداره صمت و اتاق اصناف بهارستان است.

رئیس صنعت معدن و تجارت بهارستان تأکید کرد: طبق قانون شهرداری‌ها نمی‌توانند به بخش‌های خصوصی و غیرانتفاعی بدون دریافت هزینه، زمین جهت ساخت ساختمان اداری واگذار کنند و نیمی از زمین ساختمان اتاق اصناف متعلق به اداره صمت است.

مصلحی تصریح کرد: به‌حکم بدوی دادگاه در رابطه با حکم تخلیه اعتراض کرده‌ایم و تمامی مستندات در این رابطه به دادگاه تجدیدنظر ارائه شده است.

در ادامه عبدالله نوحی فرماندار بهارستان با اشاره به واگذاری زمین توسط شهرداری نسیم‌شهر برای ساخت ساختمان اصناف و استقرار اداره صمت گفت: شورای اسلامی نسیم‌شهر در سال‌های گذشته طی مصوبه‌ای و با تأیید کمیته انطباق زمینی را توسط شهرداری برای ساخت ساختمان اصناف واگذار کرده است.

وی تصریح کرد: شهرداری در واگذارنامه خود در بندی آورده است که این زمین جهت ساخت ساختمان اصناف و استقرار اداره است و در استعلام نامه شهرداری نیز به کلمه اداره همان اداره صمت تأکید شده است.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه قطعاً این موضوع مدیریت خواهد شد و منتظر نظر نهایی دادگاه تجدیدنظر هستیم خاطرنشان کرد: اداره صمت بهارستان نهاد فرادستی اتاق اصناف است که باید بر عملکرد اتاق نظارت کند که متأسفانه مستأجر این اتاق شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.