اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در نسیم‌شهر/ یک مرد ۳۱ ساله فوت شد

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در نسیم‌شهر خبر داد و گفت: در جریان این درگیری یکی از شاکیان که مردی ۳۱ ساله بود فوت می کند.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سرهنگ مجید عسگری‌نیا بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در نسیم شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی شکایت خانمی از یک شهروندی در بهارستان جهت رسیدگی به مأموران کلانتری ۱۲ بوستان اجرا شد.

وی در ادامه بیان کرد: در جریان اجرای این پرونده، دو نفر از متشاکیان پرونده با برنامه ریزی قبلی، با استفاده از سلاح سرد و قمه به فرد شاکی و همراهش حمله ور می‌شوند که در جریان این درگیری یکی از شاکیان، مردی ۳۱ ساله مجروح و جهت درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی بهارستان افزود: با تلاش مأموران انتظامی یکی از ضاربان در صحنه درگیری و نفر دوم که متواری شده بود، در یک عملیات غافل‌گیرانه در یکی از محله‌های بهارستان توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

عسگری نیا گفت: به دلیل شدت ضربات وارد شده به فرد مجروح، وی پس از ۳ ساعت در بیمارستان امام حسین (ع) فوت می‌کند که با توجه به دستگیری دو عامل درگیری و ضرب و جرح، پرونده‌ای در این راستا تشکیل شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.