اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

رصد تمامی فعالیت نامزدهای انتخاباتی در پردیس

پردیس- رئیس دادگستری پردیس بر رصد تمامی فعالیت نامزدهای انتخاباتی، احزاب و جناح‌های سیاسی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود افرادی که صلاحیتشان در نهادهای مرتبط تأییدشده، از رفتارهای غیراخلاقی و غیرقانونی در قبل و بعد از انتخابات دوری کند.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، نشست تدابیر برگزاری انتخابات سالم شامگاه دوشنبه با حضور دادستان، رئیس دادگستری، فرماندار، رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان پردیس، نهادهای امنیتی و مرتبط در سالن جلسات دادگستری با هدف برگزاری انتخابات سالم در شهرستان پردیس برگزار شد.

حسن کشاورزی در حاشیه نشست برگزاری انتخابات سالم اظهار داشت: تمامی احزاب و رأی‌دهندگان برای شرکت در انتخابات سالم از قوم‌گرایی، قبیله گرایی و محله گرایی خودداری کرده تا شاهد برگزاری انتخابات سالم، پرشور و باشعور باشیم.

وی افزود: در انتخابات یک فرد اصلح و سازنده که از مجاری قانونی عبور کرده باشد، می‌تواند نماینده خوب و مفیدی برای مردم باشد و مردم حق مسلم انتخاب فرد اصلح با توانمندی لازم را دارند.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری انتخابات، ذات دموکراسی اهمیت ویژه‌ای دارد و انتخابات براساس مردم سالاری دینی برگزار خواهد شد.

کشاورزی تأکید کرد: سلامت انتخابات به دست مردم رقم می‌خورد و باید شروع و نتیجه انتخابات را به مردم بسپاریم زیرا مردم سرنوشت و آینده خود را به‌درستی می‌سازند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود فردی که صلاحیت وی در شورای نگهبان، هیئت اجرایی و نهادهای مرتبط تأییدشده باید از رفتارهای غیراخلاقی و غیرقانونی در قبل و بعد از انتخابات دوری کند.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: تمامی احزاب و جناح‌های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی توسط نهادی امنیتی و انتظامی رصد می‌شوند و در صورت بروز هرگونه تخلف و یا وقوع جرم برخورد قانونی می‌کنیم.

تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

محسن قضاتلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس اظهار داشت: به‌کارگیری امکانات دولتی برای نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و تمامی فعالیت‌ها و عملکرد و نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی و فضای واقعی رصد و پایش می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر زمانی، تخلفات انتخاباتی و نادیده گرفتن قوانین انتخابات توسط نامزدهای انتخاباتی محرز شود، امکان رد صلاحیت وجود خواهد داشت افزود: با وقوع جرائم نامزدها که بخواهند فضای امن انتخابات را مورد خدشه قرار دهند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

فرماندار پردیس تصریح کرد: از ابتدای شروع فعالیت ستاد انتخابات تا به امروز، تمامی روند انتخاباتی در سلامت و صحت کامل انجام گرفته و انتخابات بر اساس محورهای چهارگانه شامل “سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت” که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، برگزار خواهد شد.

قضاتلو در پایان خاطرنشان کرد: قانون‌مداری و رعایت اخلاق اسلامی برای برگزاری انتخابات سالم سرلوحه نامزدها و مسئولان است و نامزدهای انتخاباتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات را ندارند و در صورت مشاهده تبلیغات زودهنگام برخورد قانونی خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.