اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

رییس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا خبر داد؛ شناسایی عامل قطع اشجار در پیشوا

پیشوا- رییس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا از توقیف خودرو و شناسایی عامل قطع درختان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، سید حسن طباطبایی رییس اداره حفاظت محیط زیست پیشوا از شناسایی عامل قطع اشجار در پیشوا خبر داد و گفت: مأمورین یگان حفاظت این اداره در حین گشت و پایش حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو در حال حمل مقادیر زیادی چوب مشکوک شده که پس از توقف و بررسی خودرو، سه قطعه درخت تازه قطع شده کشف شد.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و مشخص شدن نوع درختان و تعداد آنها توسط کارشناسان این اداره، خودرو فرد متخلف با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شد و همچنین راکب خودرو که از اتباع بود نیز تا تعیین تکلیف پرونده تحویل نیروی انتظامی شد.

طباطبایی عنوان کرد: مطابق لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز و همچنین قانون مجازات اسلامی، هر گونه قطع درخت باید طبق قانون و مقررات مربوطه و پس از اجازه از مراجع ذیصلاح باشد و متخلفان از این قوانین حسب حکم مقام قضائی محکوم خواهند شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه اهمیت پوشش گیاهی و حفظ و گسترش درختان و تأثیر آنها در بهبود کیفیت هوا و محیط زیست بر هیچکس پوشیده نیست، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده چنین تخلفاتی موضوع را بلافاصله به اداره محیط زیست یا شهرداری اطلاع دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.