اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

شرور مسلح در “دولت‌آباد” دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل اصلی درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شهرستان ری خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی با اشاره به برخورد جدی با اشرار اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد که فردی اقدام به بستن خیابان و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان در محدوده “دولت‌آباد” شهرستان ری کرده بود، بلافاصله مأموران کلانتری 167 این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری 167 در محل مشاهده شد که این فرد با استفاده از سلاح سرد (قمه) در حال درگیری و عربده‌کشی است و موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده است.

سرهنگ ابن علی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، متهم که قصد فرار داشت در یک تعقیب و گریز ضمن خلع سلاح، دستگیر شد و به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه و اشاره به عزم قاطع پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت خاطرنشان کرد: بی‌تردید امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.