اخبار شهرستان شمیراناتاخباردر استان

شهردار منطقه یک تهران اعلام کرد نصب دوربین در نقاط شمالی تهران برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران گفت: برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در ورودی های محلات امامزاده قاسم(ع)، آبک و گلابدره دوربین نصب شد.

به گزارش شجرنیوز از شمیرانات، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران روز یکشنبه در جمع اهالی محله امامزاده قاسم(ع) عنوان کرد: هرگونه عبور خودروهای حمل مصالح بدون مجوز ممنوع است و با نصب دوربین در ورودی‌های این نواحی تصاویر به صورت مستقیم از طریق نیروهای شهربان و حریم بان برای رصد دقیق این محدوده دریافت می‌شود.

وی با باین اینکه این دوربین ها در محلات امامزاده قاسم(ع)، آبک و گلابدره نصب شده است، گفت: هر گونه تردد در این مبادی رصد می شود و در چند ماه اخیر با همکاری دادستانی و کلانتری با ساخت و سازهای غیرمجاز در محله آبک برخورد شده است.

هرگونه عبور خودروهای حمل مصالح بدون مجوز ممنوع است و با نصب دوربین در ورودی‌های این نواحی تصاویر به صورت مستقیم از طریق نیروهای شهربان و حریم بان برای رصد دقیق این محدوده دریافت می‌شود

صباغ خاطر نشان کرد: برخی محلات مانند چیذر، درکه، اوین و گلابدره مشکل ساخت و ساز و مجوز اندک در طبقات دارند که در حال حاضر طرح موضعی از طریق معاونت شهرسازی و مشاور آماده شده تا میزان ساخت و سازها در این محلات ساماندهی شود.

وی زهکشی در پارکینگ عمومی میدان امامزاده قاسم(ع) را یکی از اقدامات مهم در این محله عنوان کرد و گفت: پارکینگ میدان امامزاده قاسم (ع) به علت نفوذ آب خطرناک شده بود که مجوزهای لازم برای حفاری صادر شده و عملیات زهکشی و انتقال آب در آن با ۲ گروه فعال آب و فاضلاب در حال انجام است تا به اگوی شهری متصل و وضعیت تثبیت شود.

صباغ با اشاره به پایش محله ها نیز تصریح کرد: پایش محلات در همه محله‌های شمال تهران در حال انجام است و همه نیازهای محلی مصوب و همه معاونین مکلف به پیگیری موارد هستند و بعد از یک سال در مساجد محله این مصوبات پیگیری خواهد شد.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به شمار می رود.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.