شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

غافلگیری قاچاقچیان مواد مخدر در شهریار با ۱۷۰کیلو حشیش

شهریار- ۱۷۰ کیلو حشیش قبل از توزیع در شهریار با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران کشف و قاچاقچیان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردارکیومرث عزیزی گفت: در جریان تحقیقات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، اخباری از فعالیت2 قاچاقچی موادمخدر در شهر وحیدیه شهریار بدست آمد و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی، مشخص شد قاچاقچیان، اخیرا محموله قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و در منزل خود نگهداری می کنند که با شناسائی مخفیگاه قاچاقچی موادمخدر در شهر وحیدیه و هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافگیرانه، متهم در منزلش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از جاسازی موجود در منزل قاچاقچی، 170 کیلو و 150 گرم حشیش، 720گرم تریاک و یک عدد ترازوی توزین کشف و در عملیات دیگری، همدست قاچاقچی موادمخدر نیز در منزلش در وحیدیه دستگیر شد.

به گفته سردار عزیزی، متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: رکنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.