اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

فرماندار: روشنایی جاده وهن‌آباد از مطالبات جدی مردم رباط کریم است

رباط کریم - فرماندار شهرستان رباط کریم بابیان اینکه روشنایی جاده وهن‌آباد از دغدغه‌ و مطالبات مردم این شهرستان است، گفت: با توجه به نگرانی مردم عملیات ا جرایی شبکه روشنایی این جاده با حضور مسئولان شهرستانی آغاز شد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، امید احمدی فرماندار این شهرستان در آیین آغاز عملیات اجرایی شبکه روشنایی جاده وهن آباد رباط کریم که با حضور حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان و حجت الاسلام ترابی امام جمعه و مسئولین شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی و مراجعات مکرر مردم روشنایی این جاده بود، ومحور سالیان سال تاریک است و موجب بروز حوادث جاده ای سختی در شهرستان می شود.

وی اظهار داشت: این جاده یکی از محورهای اصلی شهرستان رباط کریم به حساب می آید که‌ به علت نبود روشنایی شاهد تصادفات مکرر وخسارتهای جبران ناپذیر برای مسافران وشهروندان می‌شد و با برنامه ریزیهایی که صورت گرفته تا هفته‌ دولت‌ تأمین روشنائی می شود.

این مسئول اعلام کرد: در این محور با وجود حدود ۳۰۰ تیر برق به طول ۱۰ کیلومتر شبکه روشنایی اجرا می شود که هزینه اجرای این طرح از محل ارزش افزوده تامین و با قراردادی بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان تا هفته دولت به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رباط‌کریم ادامه داد: این محور محل تردد چندین روستای شهرستان و همچنین محور اصلی ارتباط غرب استان تهران وشهرهای همجوار به استان قم وشرق استان تهران است وبا تامین شبکه روشنایی محور می توان از حوادث ناخواسته جلوگیری کرد.

وی در پایان با دعوت از همه مسئولان شهرستان تاکید کرد: همه مسئولین شهرستانی باید پای کار باشند تا بتوانیم طرح را در زمان مشخص به سرانجام برسانیم تا با روشنایی جاده‌ وهن آباد از بروز تصادفات جلوگیری و امنیت مردم در این راه‌ها تأمین شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.