شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

فرماندار: ورزش اسلامشهر ظرفیت قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک را دارد

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: قهرمانان ورزشی شهرستان اسلامشهر با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار در رشته‌های مختلف می توانند در رقابت‌های جهانی و المپیک موفق شوند و به مدال برسند.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی روز یکشنبه در نشست با پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی اسلامشهر اظهارداشت: این شهرستان مملو از ظرفیت های مختلف در حوزه قهرمان های ورزشی است و مولفه هایی چون شهرستان یک هزار شهید و جهادگران تولید را نیز باید از دیگر ویژگی های مهم و شاخص آن برشمرد.

حبیبی افزود: باتوجه به ظرفیت های موجود شاید متاسفانه تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد توانایی های مختلف اسلامشهر برای مسئولان فرا شهرستانی معرفی شده است و شناساندن قهرمانان ورزشی در حوزه های جهانی، المپیک می تواند از حرکت های مفید برای تبیین پتانسیل موجود باشد.

وی در ادامه بیان کرد: برای کمک به رشد ورزش شهرستان اسلامشهر در ابتدا باید نظام مسائل تهیه شده و اولویت ها را شناخت و سپس درجهت رفع مشکلات اقدام کرد.

فرماندار اسلامشهر با استماع مشکلات تبیین شده از جانب ورزشکاران و باشگاه داران افزود: برای تربیت و پرورش ورزشکاران در سطح قهرمانی باید از باشگاه های خصوصی نیز حمایت کرد.

در این مراسم برخی از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اسلامشهر به تبیین مشکلات پیش روی خود در زمینه های مختلف پرداختند و درپایان از تعدادی از مدال آوران تقدیر شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.