اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

فرماندار پاکدشت: نانوایان متخلف از چرخه تولید حذف می شوند

فرماندار و رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان پاکدشت گفت: نانوایان متخلفی که با وجود تذکر کارگروه آرد و نان شهرستان روند کاری خود را اصلاح نکنند با استفاده از قوانین و روش های موجود از چرخه نانوایان حذف خواهند شد.

فرماندار پاکدشت: نانوایان متخلف از چرخه تولید حذف می شوند

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، محسن اردستانی فرماندار و رئیس کارگروه آرد و نان این شهرستان در جلسه اضطراری کارگروه آرد و نان شهرستان در محل فرمانداری، افزود: اقدامات کارگروه آرد و نان شهرستان به جهت گزارش های دریافتی در خصوص وجود مشکلات تهیه نان از سوی مردم را کافی ندانست و خواستار اهتمام و جدیت بیشتر در رسیدگی و ساماندهی به این موضوع حیاتی و اساسی شهرستان شد.

وی یادآورشد: کم فروشی، گران فروشی، تعطیلی خودسرانه و فروش اجباری از هیچ نانوایی پذیرفته نیست و به شدت با این تخلفات برخورد خواهد شد.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان پاکدشت گفت: همه امور آرد و نان شهرستان باید با کارگروه آرد و نان هماهنگ و برابر با مصوبات باشد و نانوایی های غیر مجاز نیز باید پلمب و از طریق اداری و قانونی نسبت به اخذ مجوز لازم اقدام کنند.

اردستانی خاطرنشان کرد: در خصوص نانوایان نوع صنف و صنعت (قیمت تمام شده) نیز، اگر نانوایی پس از اخذ مجوز، اقدام به احداث و راه اندازی نکرده باشد یا پس از بازگشایی از طریق صدور حواله آرد نوع صنف و صنعت فعالیت نکرده باشد نیز برابر قوانین و دستورالعمل‌های واصله مجوز وی ابطال خواهد شد که در این خصوص پیش از این اخطار لازم به این دسته از نانوایان از طریق کارگروه ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه رعایت ساعت پخت اعلام شده بر اساس سهمیه و حسن خلق با مردم از سوی نانوایان را وظیفه انسانی دانست و اظهارداشت: اعضای کارگروه باید ضمن تشدید بازرسی ها و رصد موضوعات گزارش های خود را به صورت هفتگی به فرمانداری ارسال کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است و نماد پایتخت گل و گیاه در کشور است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.