اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

فعالیت ستاد انتخابات قرچک برای دور دوم انتخابات آغاز شد

قرچک- با برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت ستاد انتخابات در شهرستان قرچک آغاز شد.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، فرماندار قرچک در این جلسه که روز چهارشنبه در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین،پیشوا و قرچک قانون فصل الخطاب فعالیت تمامی دست اندرکاران این رویداد در سه مرحله پیش، حین و پس از انتخابات بود و این امر با جدیت دنبال شد.

حسین فخاری افزود: بر اساس ماده ۶۵ قانون انتخابات، شورای نگهبان تا قبل از صدور اعتبارنامه منتخبین، بر اساس ادله و مدارکی که کشف شده یا در مراحل قبل مورد بررسی قرار نگرفته است می تواند نسبت به بررسی صلاحیت افراد اقدام کند که بر این اساس، صلاحیت نفر اول انتخابات در این حوزه انتخابیه رد و انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا به دور دوم کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد : ۳۷ روز تا موعد انتخابات باقی مانده است و برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات، جلسات شهرستان قرچک به صورت منظم تا روز انتخابات برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات اندیشیده شود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان قرچک اعلام کرد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه ورامین ، پیشوا و قرچک میان علی خزایی نفر دوم و حسین نوش آبادی سوم انتخابات دور اول، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

این مسئول یادآور شد: اعضای هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی فعالیت خود را با قدرت انجام داده و تمام مراحل عین مرحله اول انتخابات با جدیت دنبال می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین،پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.