اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

مامور قلابی در شهرری دستگیر شد

شهرری- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش پلیس از اتباع کشورهای همسایه سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه اظهار داشت: خرداد ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، یک سارق حرفه‌ای در روستا های اطراف شهرستان ری ابتدا اتباع کشور های همسایه را شناسایی و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت می کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه و به تازگی از زندان آزاد شده‌ است.

طرهانی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در بیستم خرداد ماه مخفیگاه متهم را نیز در شهرری ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم از مخفیگاه آنها کشف شده است، یادآور شد: متهم ۴۱ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر هفت فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف شهرستان ری اعتراف کرد که جهت شناسایی مال باختگان تحت نظر قرار گرفته است.

به گفته طرهانی کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.