اخبار حسن آباداخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

مخزن آب روستایی در فشافویه غیب شد!/ احتمال عزل اعضای شورای روستا

ری- بخشدار فشافویه از پیگیری برای بازپس‌گیری مخزن آب غیب شده روستای خانلق خبر داد و گفت: مخزن غیب شده در بهبود آبرسانی به روستا تأثیرگذار بوده و در رسیدگی به این پرونده تخلف که موضع سرقت در آن مطرح است احتمال عزل اعضای شورای روستا وجود دارد.

به گزارش شجرنیوز از ری، در روزهای گذشته خبر غیب شدن مخزن آب روستای خانلق فشافویه در فضای مجازی منتشر و واکنش‌های متفاوتی را از سوی مسئولان در پی داشت که برخی در ابتدا سرقت یا فروش مخزن آب که از اموال روستا بوده را تکذیب کردند اما پیگیری‌های صورت گرفته نشان می‌دهد با گذشت 5 ماه از این اتفاق همچنان مخزن به اموال روستا باز نگشته است.

در نامه‌ای که از سوی مدیر آب و فاضلاب حسن‌آباد صادر شده به موضوع سرقت مخزن هوایی آب روستای خانلق اشاره شده و از دستگاه نظارتی منطقه درخواست شده با توجه به وجود دوربین‌های مداربسته در مبادی ورودی و خروجی روستا عوامل سرقت شناسایی و نسبت به بازگشت مخزن اقدام شود.

هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه، با اشاره به آگاهی از غیب شدن مخزن آب در روستای خانلق اظهار داشت: چندی پیش توسط منابع مردمی از نبود مخزن آب در روستا مطلع شدیم و بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت که در همان اقدامات اولیه محل نگهداری مخزن و خریدار آن نیز مشخص شد.

وی افزود: خریدار مخزن قصد فروش آن را داشت که با پیگیری‌های انجام شده از فروش مجدد مخزن جلوگیری کردیم و در حال حاضر با وجود اینکه مخزن روستا به فروش رسیده اما همچنان وضعیت تحت کنترل و نظارت است و تا بازگشت مخزن که از اموال عمومی و متعلق به روستا بوده پیگیر امور خواهیم بود.

بخشدار فشافویه در ادامه گفت: اعضای شورای روستای خانلق در اظهاراتشان اعلام کردند که مالکیت مخزن خصوصی بوده و متعلق به شورا و دهیاری نبوده که البته این موضوع با توجه به اسناد و مدارک موجود همخوانی ندارد و هرگونه تغییر و تحول در اموال روستا باید با صورت جلسه، برگزاری مزایده و روند کامل اداری و قانونی صورت گیرد.

حسین‌خانی تصریح کرد: در رسیدگی به این موضوع بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تشکیل پرونده تخلف در حال بررسی و نظارت بر موضوع است و با توجه به محتویات پرونده که موضع سرقت در آن مطرح است در صورت عدم همکاری اعضای شورا در بازگشت مخزن، احتمال عزل اعضای شورای روستا وجود دارد.

وی تأکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که مخزن آب روستا به‌زودی بازپس گرفته می‌شود و با عوامل اصلی این تخلف برخورد لازم صورت می‌گیرد.

بخشدار فشافویه در پایان خاطرنشان کرد: این مخزن آب از ارزش ریالی بالایی برخوردار است و در بهبود کیفیت آبرسانی به روستا نقش دارد و وجود آن باعث تقویت آبرسانی در این روستا خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.