احمدآباد مستوفیاخباراخبار شهرستان اسلامشهردر استان

مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی شرکت الکتروژن در اسلامشهر افتتاح شد

اسلامشهر- مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی شرکت الکتروژن روز پنجشنبه با حضور فرماندار اسلامشهر و سید علی حسینی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در احمدآباد مستوفی به بهره برداری رسید.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، در این مراسم که مدیرعامل شرکت الکتروژن و روسای مراکز فنی و حرفه ای خواهران و برادران اسلامشهر نیز حضور داشتند، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی بویژه در بخش های فنی و صنعتی برای رشد و ارتقاء صنعت و تولید، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت محدود مراکز فنی و حرفه ای شهرستان، راه اندازی مراکز مهارت آموزی جوارکارگاهی می تواند در افزایش نیروی کار دارای مهارت شهرستان برای اشتغال در بخش صنعت تاثیرگذار باشد.

حسین حبیبی خاطرنشان کرد: مراکز مهارت آموزی جوارکارگاهی به افراد جویای کار فاقد مهارت برای یافتن شغل و ارتقای مهارت شاغلین در صنایع و کارخانجات که به رشد و بهبود تولید می انجامد، کمک خواهد کرد.

براساس این گزارش، در مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی شرکت الکتروژن ۵۰ حرفه فنی و مهارتی از جمله برق، جوشکاری، تاسیسات با ظرفیت یکصد مهارت آموز شاغل و غیر شاغل در هر دوره، آموزش داده خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.