شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

مسابقات تک حرکت پرس سینه بانوان در شهریار برگزار می شود

شهریار- کمیته پاورلیفتینگ بانوان شهرستان شهریار با حمایت هیئت بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان اولین مسابقات تک حرکت پرس سینه بانوان را برگزار می نماید.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، فرهاد عزیزی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شهریار با علام این خبر گفت: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان شهریار در تاریخ 16 تیزماه سال جاری در مجموعه رفاهی رستوران دهلیز برگزار خواهد شد.

بانوان شهریاری سرآمد رشته پرورش اندام کشور هستند

عزیزی با تاکید بر پیشرو بودن بانوان شهریاری در ورزش بدنسازی و پرورش اندام گفت: اگر در هرنقطه کشور مسابقاتی در این رشته برگزار شود قطعا داوران، مسئولین برگزاری و قهرمانان آن مسابقات از شهریار هستند و مسابقاتی که در این شهرستان برگزار می شود در سطح ملی و حتی بین المللی است. مسابقات تک حرکت پرس سینه بانوان که روز جمعه برگزار خواهد شد نیز از این قائده مستثنی نیست و با اینکه سطح مسابقه را شهرستانی عنوان کرده ایم اما ورزشکارانی از شهرستان ها و استان های دیگر نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهریار با اشاره به بخش های مختلف فعالیت این هیئت افزود: از آذرماه سال 1400 که مجدد افتخار خدمت به ورزشکاران شهریار را بدست آوردم تلاش شد تا چرخه پرورش اندام دوباره به حرکت درآید و با برنامه ریزی صورت گرفته و حضور در تورنمنت های مختلف و همچنین برگزاری رویدادهای ویژه در رشته های زیرمجموعه تکاپو و جریان را در هیئت پرورش اندام بوجود بیاوریم.

وی در ادامه گفت: در حوزه بانوان توانستیم در رشته های پاورلیفتینگ، مچ اندازی و فیتنس چلنج اقدامات موثری داشته باشیم که منجر به قهرمانی در استان در رشته فیتنس چلنج  شد. در رشته مچ اندازی عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی مستریونیورس را بدست آوردیم و در رشته پاورلیفتینگ ورزشکاران بسیار پویا و صاحب سبکی داریم که به عنوان ارکان اصلی پاورلیفتینگ کشور به شمار می روند که در کمیته های فنی کشور صاحب جایگاه و سمت های مختلفی هستند.

مسابقات تک حرکت پرس سینه بانوان در شهریار برگزار می شود

 

عزیزی ضمن تقدیر از مدیریت مجموعه رستوران دهلیز به جهت میزبانی از ورزشکاران و حمایت از ورزش بانوان گفت: کمیته پاورلیفتینگ شهرستان شهریار با ریاست سرکارخانم محمدی اقدام به برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های شهرستان شهریار نموده است که طی روزهای 15 و 16 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام هیچگونه حمایتی نمی شوند

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شهریار عدم حمایت از سوی مسئولین مختلف شهرستان را یکی از مشکلات ورزشکاران این رشته عنوان نمود و افزود: از آنجایی که جناب آقای هاشملو در آغاز مسئولیت‌شان در اداره ورزش و جوانان یک اداره مقروض را تحویل گرفته‌اند که با مسائل و مشکلات عدیده ای مواجه اند انتظار خاصی از ایشان نمی رود اگرچه که در رایزنی برای برگزاری مسابقات و هماهنگی برای دراختیار قرار دادن سالن های ورزشی و سایر موارد تلاش های بسیار خوبی انجام داده اند اما از سایر مسئولین و سازمان ها توقع می رود تا با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان بویژه در بخش صنایع حمایت های مناسبی در قالب مسئولیت های اجتماعی از ورزشکاران صورت گیرد تا نه تنها در این رشته بلکه در ورزش شهرستان شهریار شاهد جهش  و حرکت رو به جلو باشیم چرا که ورزشکاران شهریار می توانند در سطح جهانی عرضه اندام کرده و بدرخشند.

شایان ذکر است فرهاد عزیزی رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان شهریار پیش از این نیز در سال های 96 تا 98 نیز در این سمت فعالیت می نمود.

وی دارای سوابق قهرمانی در مسابقات جهانی متعدد از جمله آرنولد کلاسیک، مسترالمپیا 2017 هنگ کنگ و…. است که به عنوان مربی و داور حرفه ای و بین المللی به فعالیت می پردازد.

 

معرفی کافه رستوران دهلیز شهریار

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: حامد کریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.