اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

معلمان نیکوکاری را سرمشق دانش‌آموزان قرار دهند

شهریار- معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت: معلمان سنت حسنه احسان و نیکوکاری را سرمشق دانش‌آموزان قرار دهند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، محسن نوروزی روز سه شنبه در جشن نیکوکاری مدرسه پسرانه احسان شهریار گفت: امروز با هدف ترویج کار خیر و فرهنگ‌سازی، بخشش و ایثار را جشن می‌گیریم و با استفاده از ظرفیت مدارس و دانش‌آموزان در اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری سهیم خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان ضمن آموزش دروس مختلف به دانش‌آموزان، سنت‌های حسنه بخشش، نیکوکاری و نوع‌دوستی را سرمشق آنان قرار داده تا این فرهنگ در رفتار و گفتار دانش‌آموزان ظهور و بروزپیدا کند.

نوروزی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده از خیران نیک‌اندیش و دانش‌آموزان نیکوکار با رعایت حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی با اولویت دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

در آستانه فرارسیدن عید نوروز، در هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در کلیه مدارس شهرستان شهریار برگزار می‌شود و امروز مراسم نمادین شهرستانی در روز احسان و نیکوکاری در مدرسه پسرانه احسان خادم آباد باغستان و مدرسه دخترانه مریم شاهدشهر با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

معلمان احسان و نیکوکاری را سرمشق دانش‌آموزان قرار دهند

همچنین همزمان با روز درختکاری با حضور فرماندار ، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهریار و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی به نیت ۶۳ سال عمر پربرکت و با عزت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۶۳ اصله نهال مثمر در محوطه سپاه ناحیه مقاومت امیرالمومنین شهریار کاشته شد.

شهریار از شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، هفت شهر، یک بخش و وسعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر مربع است که از غرب و شمال به شهرستان های کرج و ملارد و از شرق به شهرستان های تهران ، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان محدود می شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.