اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهم

مهدی بابایی به عنوان رئیس اداره ارشاد شهرستان شهریار معرفی شد

با حضور شهریار- حسین براتی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل، آئین تودیع نادر نیک خواه و معارفه مهدی بابایی برگزار شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سالم آژ رئیس طرح و تحول اداری در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه سال جاری در سالن جلسات اداره برگزار شد.

نادرنیک خواه با تشکر از حاضرین در جلسه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در 4 سال تصدی خود به عنوان رئیس اداره ارائه نمود.

حسین براتی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزنده نیک خواه در زمان تصدی حضور مهدی بابایی سرپرست جدید را تداوم اهداف و رسالت متعالی سند راهبردی تحول در وزارت متبوع دانست.

همچنین وی خاطر نشان کرد: با تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط در حوزه فرهنگ و هنر و پشتکار همکاران مجموعه شاهد شکوفایی بیشتر این اداره باشیم.

 قابل ذکر است نادر نیک خواه از خرداد 1398 سکانداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار را عهده دار بوده است.

مهدی بابایی نیز پیش از این مسئولیت امور فرهنگی این اداره و حوزه های مختلف فرهنگ و هنر استان تهران رادر کارنامه خود دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: سایت ارشاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.