اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

موفقیت آتش‌نشانی قدس در اخذ ۳ گواهینامه ایزو از موسسه سوئدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: در دوره ششم مدیریت شهری با توجه و اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد تأمین اعتبارات و ارتقای تجهیزات سازمان آتش‌نشانی هستیم که توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی را تقویت می‌کند.

موفقیت آتش‌نشانی قدس در اخذ ۳ گواهینامه ایزو از موسسه سوئدی

به گزارش شجرنیوز، به نقل از شهرداری قدس، محسن همیانی از اخذ سه گواهینامه ایزو در حوزه‌های مدیریت کیفیت و ایمنی از مؤسسه AGR از کشور سوئد توسط سازمان آتش‌نشانی خبر داد و اظهار کرد: این سازمان برای نخستین‌بار موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ در زمینه مدیریت کیفیت، ایزو ۱۴۰۰۱ در زمینه مدیریت زیست‌محیطی و ایزو ۴۵۰۰۱ در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت از این مؤسسه سوئدی شده است.

وی ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی برای توجه ویژه به تأمین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی، افزود: در دوره ششم مدیریت شهری با توجه و اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد تأمین اعتبارات قابل توجه و ارتقای تجهیزات سازمان آتش‌نشانی هستیم که توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی را تقویت خواهد کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس خاطرنشان کرد: خرید ۸۰ دست لباس ضدحریق با استاندارد اروپایی، تصویب خرید هفت دستگاه خودروی عملیاتی و بالابر و تزریق تجهیزات ضروری عملیاتی به ایستگاه‌های آتش‌نشانی از اقدامات مهم انجام شده است.

همیانی از احداث ایستگاه‌های شش و هفت آتش‌نشانی در شهرک فرزان و سرخه‌حصار خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها، استاندارد جهانی سرانه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر قدس محقق خواهد شد.

وی از اجرای ۵۸۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: این آمار با کاهش ۱۲/۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.