اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

وقوع حریق در کارگاه رنگ‌کاری پردیس/ یک نفر فوت شد

پردیس- رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از وقوع حادثه حریق در یک کارگاه رنگ‌کاری در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه یک نفر فوت شده است.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، امیر ملأشور رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس، پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حریق در کارگاه رنگ‌کاری پردیس خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کارگاه یک هزار متری رنگ‌کاری جنب پمپ بنزین تپه سیف به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گزارش داده شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات همراه با تجهیزات به محل حادثه، افزود: با تلاش آتش‌نشانان ایستگاه فرماندهی و پشتیبانی ایستگاه‌های شماره ۲و۵و۶ در لحظات اولیه حریق مانع از سرایت آتش به کارگاه‌های مجاور شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ادامه داد: حدود ۱۵ نفر نیرو به محل حادثه اعزام شد که بعد از حدود ۶ دقیقه ایستگاه اول به محل حریق رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با اشاره به همجواری با پمپ بنزین و کارگاه‌های مشابه و خطرات سرایت آتش به آنها تصریح کرد: با سرعت عمل اکیپ‌های اعزامی آتش‌نشانی پردیس از فرماندهی و ایستگاه‌های شماره ۲ و ۵ و ۶ این حریق اطفا شد اما متأسفانه در بررسی‌ها و جستجوی نیروها، یک نفر فوت شده، کشف و تأیید شد.

ملأشور با اشاره به وجود تعدادی بشکه تینر در محل حریق، گفت: بشکه‌های مملو از تینر توسط آتش نشانان کشف و به بیرون از کارگاه انتقال پیدا کرد و مانع از انفجار سنگین شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.