اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

پاتک شبانه پلیس و دستگیری ۹۴ نفر از اراذل و اوباش بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری حدود ۹۴ نفر از مخلان امنیت در این شهرستان طی عملیات‌ ضربتی خبر داد.

پاتک شبانه پلیس و دستگیری ۹۴ نفر از اراذل و اوباش بهارستان

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ محمدرضا علیزاده، با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش اظهارداشت: 94 نفر از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی طی عملیات‌ ضربتی در نقاط مختلف بهارستان شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با دارندگان انواع سلاح سرد و گرم برخورد قاطع می‌کند، از کشف 64 قبضه سلاح سرد از اراذل و اوباش در طرح امنیت محله محور خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان عنوان کرد: در طرح امنیت محله محور یک دستگاه خودرو 207 توقیف و 19 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه 11 واحد صنفی مشمول تعهد تذکر کتبی تخلفات شدند گفت: 40 واحد صنفی در طرح اقتدار محله محور توسط پلیس پایش و تذکرات مورد نیاز به صاحبان اصناف داده شد.

وی تصریح کرد: کیفیت گشت‌های پلیس در سطح شهرستان بهارستان افزایش یافته است که هدف آن‌ها شناسایی و دستگیری سارقان به عنف و اراذل و اوباش مخل امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی بهارستان در پایان ضمن هشدار به ناامن کنندگان جامعه خاطرنشان کرد: طرح‌های اقتدار و امنیت محله محور در شهرستان بهارستان با دقت و سرعت انجام می‌شود و همکاری مردم می‌تواند کمک شایانی به پلیس در ایجاد و آرامش جامعه کند‌.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.