اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

یکی دیگر از مدارس مصوب سفر رئیس جمهور به بهارستان افتتاح شد

بهارستان- مدرسه شهیدان سعید و محمد طوقانی از مدارس مصوب سفر رئیس جمهور به بهارستان با حضور رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور روز یکشنبه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، با سفر دیماه سال گذشته رئیس جمهور به شهرستان بهارستان و تصویب احداث ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در شهرستان، عملیات اجرایی و خشت گذاری این مدارس اردیبهشت سال جاری با حضور استاندار تهران آغاز شد و در کمتر از چهار ماه یعنی اول مهر ۱۴۰۲، زنگ مهر توسط رئیس جمهور در یکی از این مدارس نواخته شد.

در ادامه، تکمیل این مدارس همچنان به صورت جهادی ادامه دارد و این مدارس، بلافاصله بعد از اتمام در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرند که ششمین مدرسه با نام شهیدان سعید و محمد طوقانی امروز یکشنبه با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، فرماندار بهارستان، امام جمعه بخش بوستان، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مدیران طی مراسمی تحویل آموزش و پرورش ناحیه ۲ بهارستان شد.

به گفته فرماندار بهارستان، مابقی مدارس نیز تا پایان سال تحصیلی جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

سفر رئیس جمهور

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان (استان تهران) در روز ۱۵ دی سال گذشته گفت: این منطقه ۱۳۰ هزار دانش‌آموز دارد که تعداد مدرسه‌ها با این جمعیت تناسب ندارد؛ بنابراین ساختن حداقل ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس، یک ضرورت است و باید فوری انجام شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.