اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

۳۵ پروژه شاخص عمرانی در شهر قدس اجرا شد

شهرقدس- معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس از اجرای بیش از ۳۵ پروژه شاخص عمرانی خبر داد و گفت: در جهت رضایتمندی شهروندان اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه‌های مختلف شهرقدس را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرد و ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر آسفالت شد.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، حمیدرضا بذرافشان معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس با اشاره به اقدامات توسعه‌ای در این شهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری ساماندهی معابر با انجام اقداماتی نظیر اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت، جدولگذاری و پیاده‌روسازی و همچنین اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر است.

وی افزود: اقدامات عمرانی شهرداری قدس بر 2 محور توسعه زیرساخت‌های شهری با هدف افزایش سرانه‌های عمومی و ساماندهی مشکلات و نواقص موجود در سطح شهر استوار است و با توجه به اعتبارات عمرانی مناسب پیش‌بینی شده در بودجه، سال گذشته شاهد اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، خدماتی، آسفالت معابر و دیگر اقدامات بودیم که در اصطلاح شهرقدس را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است و بیش از 35 پروژه شاخص عمرانی در حوزه‌های مختلف در سال 1402 اجرایی شد.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس گفت: در سال گذشته با بودجه قابل توجهی که به این امور اختصاص داده شد، 300 هزار مترمربع از معابر آسفالت شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های متعدد عمرانی تجلی عزم شهرداری در جهت توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهری به عنوان اولویت راهبردی مدیریت شهری است، ادامه داد: اتمام و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام و عملیاتی شدن طرح‌های جدید از اولویت‌های اصلی در نظر گرفته شده در لایحه بودجه سال گذشته بود که محقق شد.

بذرافشان در پایان خاطرنشان کرد: در اقدامات عمرانی صورت گرفته احداث طرح‌های متعدد در حوزه‌های ورزشی، فضای سبز، فرهنگی، خدماتی و رفاهی به منظور بهبود و ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی در شهرقدس اجرایی شده است تا با افزایش سرانه‌های عمومی گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری، افزایش رفاه و جلب رضایتمندی شهروندان برداشته شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.