اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

۴۲ نفر از اراذل و اوباش بهارستان دستگیر شدند

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۴۲ نفر از اراذل و اوباش با ۴۵ تیغه سلاح سرد خبر داد و گفت: پایش قهوه‌خانه‌ها و فضای های عمومی و بوستان‌ها توسط پلیس به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

 به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سرهنگ مجید عسگری‌نیا، با تأکید بر مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح امنیت محله محور 42 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به کشف 45 تیغه سلاح سرد از اراذل و اوباش اشاره کرد و افزود: اغلب اراذل و اوباش دستگیر شده در طرح امنیت محله محور دارای جرائم شرارت و پرونده کیفری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: پایش قهوه‌خانه‌ها و فضای های عمومی و بوستان‌ها توسط پلیس به صورت شبانه روزی انجام می‌شود و پلیس به هیچ اراذل و اوباشی رحم نخواهد کرد.

عسگری‌نیا تصریح کرد: امنیت جامعه خط قرمز نیروی انتظامی است و هر فرد و شخصی بخواهد نظم عمومی جامعه را خدشه‌دار کند با مشت‌های آهنین پلیس مواجه خواهد شد

فرمانده انتظامی بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار در جامعه می‌تواند پلیس را در حفظ نظم و امنیت یاری کند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.