اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

15000 مترمربع اراضی تصرف شده در خلازیر آزادسازی شد

شهردار منطقه 19 گفت: طی عملیات بازپس گیری اراضی تصرف شده در ناحیه سه این منطقه، 30 مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت 15000 مترمربع رفع خلاف و آزاد سازی شد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 با اشاره به بازپس گیری زمین های تصرف شده اظهار کرد: در راستای صیانت از شهر و حقوق عامه با اخذ مجوزهای قانونی و برابر دستور مقام قضایی، در خیابان خلازیر حدود 15000 مترمربع معادل ۱/۵ هکتار از زمین های متصرف شده آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه 30 مورد ساخت و ساز غیرمجاز رفع خلاف شد، گفت: این اراضی مشتمل بر2 مورد چهار دیواری 1500 مترمربعی، 12 مورد چهار دیواری 400 مترمربعی،10 مورد چهار دیواری 600 مترمربعی، یک مورد سوله 200 مترمربعی و 5 مورد تجاری 100 مترمربعی بود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ساختمان‌های غیرمجاز بدون رعایت اصول شهرسازی و مباحث ایمنی ساخته می‌شوند خاطرنشان کرد: به دلیل عدم استحکام و ناایمن بودن ساختمان ها خطرات جدی برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

براساس این گزارش این عملیات گسترده با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردار ناحیه 3 و 60 نفر نیروی شهربان و کارکنان شهرداری منطقه با به کارگیری 2 دستگاه لودر در انتهای کوچه 206 تا پشت ورزشگاه شهیدکاظمی انجام شد که این اقدام مورد استقبال مطالبه گران نظم، انضباط و حقوق عمومی در منطقه قرار گرفت.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.