اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

انبار لوازم یدکی قاچاق در پیشوا کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در جریان اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیر، انبار دپوی لوازم یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۵ میلیاردریال در شهرستان پیشوا کشف شد.

انبار لوازم یدکی قاچاق در پیشوا کشف شد

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، سرهنگ شهرام امیریان جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا حین سرکشی از انبارهای شهرستان، به وجود مقادیری لوازم یدکی در یکی از انبارها مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد قطعات خودرو موجود فاقد هرگونه مدارک معتبر و فاقد مدرک ثبت انبار بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این عملیات ۵۰۰ کارتُن انواع لوازم یدکی مربوط به خودروهای سبک کشف شدند که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

۳۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در قرچک کشف شد

امیریان همچنین از شناسایی و دستگیری سارق محتویات و قطعات خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت و کشف اموال در شهرستان قرچک خبر داد.

وی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های محتویات و قطعات خودرو در شهرستان قرچک، بررسی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: پس از تلاش ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های پلیسی، یک نفر سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: وی در بازجویی های تخصصی پلیس به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.

سارق اماکن عمومی شهرستان قرچک دستگیر شد

امیریان همچنین از شناسایی و دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی و کشف ۲۰ فقره سرقت در قرچک خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در معابر و اماکن عمومی شهرستان قرچک و اعتراض برخی شهروندان، پرونده‌ای در این راستا تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران پس از انجام اقدام اطلاعاتی گسترده و فعالیت های انتظامی خود مظنون اصلی پرونده را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: با شناسایی کامل متهم و مخفیگاه وی و پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم در عملیاتی ضربتی پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌هایی به عمل آمده، به ۲۰ فقره سرقت در معابر و اماکن عمومی سطح شهرستان قرچک اعتراف کرد و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.