اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

انهدام ۲ باند سرقت در ورامین/ ۱۹ سارق شناسایی و دستگیر شدند

ورامین- فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از انهدام ۲ باند سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح‌ها پاکسازی در ۷۲ ساعت ۲۸ فقره سرقت کشف و ۱۹ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز از ورامین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و با قاطعیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که در این راستا تعداد 3 نفر از مخلان نظم و آسایش عمومی و 19 نفر سارق دستگیر شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف 28 فقره انواع سرقت و انهدام دو باند سرقت شدند.

سرهنگ بیرانوند همچنین با بیان اینکه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر یکی از مطالبات به حق و قانونی شهروندان است گفت: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر رضایت مردمی را به دنبال دارد که در این راستا 16 خرده فروش مواد دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی در ادامه اجرای این طرح، 2 قبضه سلاح شکاری، 4 مورد اماکن خصوصی، 3 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 10 دستگاه خودرو نیز توقیف و 27 نفر در خصوص حکم جلب قضایی در این راستا دستگیر شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.