اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

حقوردی: ۱۸۰ میلیارد برای پروژه انتقال آب به شهریار و ملارد تخصیص یافت/ پیگیری تکمیل بیمارستان امام خمینی‌

نماینده شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان جهت پروژه انتقال آب شرب به شهرستان‌های شهریار و ملارد تخصیص یافت.

حقوردی: ۱۸۰ میلیارد برای پروژه انتقال آب به شهریار و ملارد تخصیص یافت/ پیگیری تکمیل بیمارستان امام خمینی‌

به گزارش شجرنیوز از شهریار، حسین حق‌وردی، نماینده شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به غرب استان تهران، اظهار کرد: بعد از اعتراض بنده و برخی از ائمه جمعه غرب استان تهران نسبت به جدول اولیه اعتبارات مصوب که از سوی سازمان برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری ارائه شده بود، تخصیص اعتبارات پس از برگزاری جلسات در دفتر معاون اجرایی وقت ریاست‌جمهور بهتر شد.

حق‌وردی گفت: در خصوص پروژه بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام(ره) شهریار، مقرر شد هر میزان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری بنابر دستور و وعده رئیس‌جمهور برای تکمیل این بیمارستان تا پایان سال تخصیص یابد.

وی با اشاره تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان جهت احداث مدول دوم تصفیه‌خانه شهرقدس و ۱۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه شبکه فاضلاب ملارد، ادامه داد: ۱۸۰ میلیارد تومان جهت پروژه انتقال آب شرب به شهرستان‌های شهریار و ملارد تخصیص یافت و یک‌سری اعتبارات نیز به صورت موضوعی و استانی مانند آموزش و امنیت است.

نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس اضافه‌کرد: تنها موردی از مصوبات سفر دولت که در حال پیگیری و اجرا است، در خصوص بیمارستان شهریار بوده که بنای فیزیکی آن امروز تقریبا تکمیل شده و پیمانکار در حال محوطه‌سازی است.

حق‌وردی با اشاره به اینکه تلاش تمام نمایندگان استان تهران برای تحقق کامل مصوبات سفر هیات دولت به شهرستان‌های استان است، تصریح‌کرد: امیدوارم با تکمیل و تجهیز بیمارستان امام خمینی‌(ره) شهریار، تا اوایل سال آینده و فصل بهار این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد، اما تلاش ما برای تحقق این مساله تا پایان سال بنا بر وعده رئیس‌جمهور است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.