اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

رئیس دادگستری رباط کریم: انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند صحت ندارد

رئیس دادگستری رباط کریم در واکنش به انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند، گفت: این خبر اساساً صحت ندارد و با شایعه پراکنان برخورد می شود.

رئیس دادگستری رباط کریم: انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند صحت ندارد

به گزارش شجرنیوز، محمدرضا قوی دل رئیس دادگستری رباط کریم در واکنش به انتشار اخبار جعلی درباره بازداشت یکی از مدیران ارشد شهر پرند، اظهار داشت: چنین خبری اساساً صحت ندارد و در صورت تکرار فرد خاطی برای پاسخگویی به دستگاه عدالت فراخوانده می‌شوند.

وی افزود: افرادی که چنین شایعه‌های را در فضای مجازی منتشر می‌کنند معلوم است هیچ آشنایی با مسائل حقوقی ندارند به طوری که هنوز حتی تفاوت بین جرم، اتهام، قرار تأمین و یا حکم محکومیت را نمی‌دانند، پس منبع چنین اخباری نمی‌تواند مقام قضائی باشد.

قوی دل با هشدار صریح به فعالان مجازی تاکید کرد: قطعاً با کسانی که در آستانه انتخابات بخواهند با اخبار کذب به دنبال بر هم زدن آرامش و دلسرد کردن مردم برای حضور پر شکوه در پای صندوق‌های رأی و همگام شدن با رسانه‌های خود فروخته خارج نشین، نقشه‌ی شوم خود را اجرا کنند، برخورد قاطع خواهیم کرد

رئیس دادگستری رباط کریم عنوان داشت: از نظر ما فعالیت رسانه‌ای و تنویر افکار عمومی یک پدیده ارزشمند و محترم است اما وقتی این کار آلوده به دروغ و نفاق می‌شود دیگر ارزشمند نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.