اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

طرح ترافیکی نوروزی پلیس راهور غرب تهران آغاز شد

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از آغاز طرح ترافیکی نوروزی در غرب این استان خبر داد و معابر پر تردد شش شهرستان این حوزه انتظامی را اعلام کرد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار،سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راهور غرب استان تهران اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راهور در غرب استان تهران از ۲۳ اسفند آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی از ابلاغ تمهیدات و دستورالعمل‌های ترافیکی به شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد و گفت: به طور ویژه در خدمت شهروندان غرب استان تهران در ایام نوروز خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور غرب استان تهران گفت: در شهریار خیابان ولیعصر (عج)، بلوار رسول اکرم (ص)، بلوار آزادگان و بلوار اندیشه، در اسلامشهر باغ فیض، بازار اسلامشهر، بلوار آیت الله سعیدی، ۲۰ متری حضرت امام (ره) و بلوار زرافشان، در بهارستان جاده ساوه، سه راه آدران، فلکه اول گلستان و خیابان امام نسیم شهر، در رباط کریم بلوار امام و میدان استقلال تا چهارراه فدک پرند، در ملارد خیابان امام (ره) و بلوار حضرت رسول اکرم (ص)، در قدس نیز میدان قدس و بلوار حضرت امام (ره) جزو معابر پر تردد و پر ازدحام در غرب استان تهران است، که به طور ویژه توسط پلیس راهور مدیریت ترافیکی خواهد شد، تا کمترین مزاحمت برای مردم ایجاد شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.