اخبار شهرستان فیروزکوهاخبارخبر مهمدر استان

محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد/ تردد به مازندران از مسیر فیروزکوه و کندوان

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از ساعت ده صبح امروز محور هراز از جنوب به شمال به دلیل عملیات راهسازی مسدود و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد/ تردد به مازندران از مسیر فیروزکوه و کندوان

به گزارش شجرنیوز، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص استعداد محور هراز اظهار کرد: از ساعت ۱۰ صبح امروز محور هراز به دلیل عملیات راهسازی از جنوب به شمال مسدود و این انسداد تا اطلاع ثانویه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: هموطنان می‌توانند از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و کندوان برای سفر به مازندران استفاده کنند.

کهریزی افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است و عوامل پلیس راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: عبور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان در جریان است و هموطنان بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

وی تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت با خودروهای جلویی، به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.