اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

پخش ۷۰هزار تن آسفالت در معابر شهریار با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان

شهردار شهریار گفت: بیش از ۷۰هزار تن آسفالت با اعتباری بیش از ۱۱۰میلیارد تومان از ابتدای سالجاری تاکنون در معابر سطح شهریار پخش شده است.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، محمدصادق کولیوند اظهار داشت : از ابتدای سالجاری بیش از ۷۰ هزار تن آسفالت با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان در سطح مناطق و نواحی به طور مکانیزه و دستی پخش شده است و هم اکنون روزانه ۱۲ اکییپ جهت پخش هزار تا هزار و پانصد تن آسفالت در سطح شهر فعال اند.

وی افزود: عملیات توزیع و پخش آسفالت با هدف ترمیم، بهسازی و ایمن سازی معابر سطح شهربا هماهنگی حوزه عمرانی ادامه دارد و امید است تا پایان سال سطح بیشتری از معابر تحت پوشش آسفالت قرار گیرد.

کولیوند در خصوص زمان بهره برداری از تقاطع غیر همسطح بسیج نیز گفت : این پروژه در سه سال گذشته به دلایل مختلف راکد و تعطیل بود که در سه ماه گذشته با تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته و با تغییر پیمانکار، کارگاه مجدد فعال و پروژه به مراحل خوبی از میزان پیشرفت رسید، ولی متاسفانه به دلیل وجود خط لوله انتقال گاز در مسیر پروژه با مانع جدی در تکمیل این طرح عمرانی مواجه ایم که لازم است اداره گاز نسبت به جابجایی و رفع معارض اقدام کند.

پخش ۷۰هزار تن آسفالت در معابر شهریار با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان 

وی اضافه کرد: هم اکنون تنها مانع تکمیل و بهره برداری از این پروژه زیربنایی و تقاطع پرحجم خودرو و پرتردد شهر وجود خط لوله گاز است که لازم است با تمهیدات فنی و مهندسی اداره گاز رفع معارض شود.

وی همچنین با اشاره به بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری گفت: در لایحه بودجه رقم ۲ هزار و هشتصد میلیارد تومان پیشنهاد شده که حوزه عمرانی، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار از شاخصه های مهم بودجه ریزی است که امیدوارم با مشارکت و همکاری شهروندان محقق شود.

وی یادآور شد در دوسال گذشته بودجه شهرداری بدون اتکاء به فروش املاک شهرداری تامین شده که حرکت مثبت و موثری قلمداد می شود.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.