اخبار شهرستان قدساخباردر استان

گزارش عملكرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ كمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس

علیرضا حمیدی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس در تشریح گزارش عملکرد شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ این کمیسیون، برگزاری جلسات متعدد جهت بررسی تخصصی لایحه بودجه و همچنین تعرفه عوارض شهرداری را از اقدامات مهم کمیسیون برنامه و بودجه شورا برشمرد.

گزارش عملكرد ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ كمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس

به گزارش شجرنیوز، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس حمیدی گفت: یکی از وظایف مهم شوراهای اسلامی شهرها در راستای اجرای بند دوازدهم ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، تصویب بودجه سالانه شهرداری‌ها، موسسات و شرکت‌های وابسته به شهرداری است.

وی افزود: پس از تحویل لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی شهرداری به صحن شورای اسلامی شهرقدس، روند بررسی این لایحه و سرفصل‌های موجود آن توسط شورای اسلامی در کمیسیون‌‌ تخصصی برنامه و بودجه آغاز شد و بعد از ۸ جلسه تصویب گردید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس ادامه داد: یکی دیگر از مصوبه‌های مهم این کمیسیون تصویب تعرفه عوارض شهرداری و اصلاح متمم بودجه است.

حمیدی در خصوص لایحه تعرفه عوارض گفت: تصویب لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۱ شهرداری قدس در دستور جلسه رسمی شورای شهر قرار گرفت و پس از 4 جلسه رسمی که با حضور همه اعضای محترم شورای شهر برگزار گردید بررسی و پس از اعمال نظر اعضای محترم شورا به تصویب شورای شهر رسید و جهت سیر مراحل قانونی به کمیته تطبیق مصوبات شورا  به فرمانداری قدس شد.

وی اظهار داشت: جلسات کمیسیون برنامه و بودجه شورا صبح روزهای سه‌شنبه برگزار می‌گردد که تاکنون ۲۸ جلسه برگزار شده و ماحصل آن ۵۸ مصوبه بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.